مقالات تحقیقاتی و پایان نامه ها |
Strategic

Strategic

 

Legacy system

 

Business vision

 

ERP strategy

 

Top management support

 

Project schedule and plans

 

 

Tactical

 

Client consultation

 

Personal

 

BPC and Software Configuration

 

Client acceptance

 

Monitoring and feedback

 

Communication

 

Trouble shooting

تحقیقات بسیار دیگری توسط المشری و دیگران اهمیت نقش مدیریت ارشد را به عنوان یک عامل مهم در موفقیت ERP نشان داده است. سارکر و لی با بررسی عوامل مؤثر در موفقیت پیاده سازی ERP رهبری قوی و متعهد را در سطح مدیریت ارشد و در سطح مدیریت پروژه به عنوان مهمترین عامل می دانند. در تحقیق بئنو و سالبرو حمایت مدیریت ارشد فاکتور کلیدی در موفقیت ERP عنوان گردیده است . کاربران نیاز دارند مشارکت فعالانه مدیران سازمان را در اتصال با سیستم ERP ببینند. آن ها نشان دادند هماهنگی مدیریت ارشد با کمیته راهبری و توسعه ارتباطات ، بهترین مکانیسم برای قابل مشاهده بودن پشتیبانی مدیریت ارشد است.

در این صفحه فط تکه هایی از متن اصلی درج شده است.

برای خرید و دانلود متن کامل پایان نامه های دانشگاهی با منابع کامل

می توانید به سایت fozi.ir مراجعه نمائید.

 


فایل های دانشگاهی -تحقیق – پروژه |
معیارهای انتخاب فروشنده نرم افزار

آن ها می‌توانند به طور قابل ملاحظه ای هزینه و زمان توسعه سیستم ERP را کاهش دهند و در انتقال دانش استفاده از نرم افزار ، درک فرایندهای درون سازمان و تشخیص بهترین تمرینات مهم هستند.

 

این مطلب را هم بخوانید :   بررسی جامع لوازم برقی پرکاربرد در خانه

۲-۸-۸ پشتیبانی فروشنده

 

از نظر نیکوکار و دیگران ، مدیران ایرانی باید فروشنده مناسب را با دقت انتخاب کنند که پشتیبانی و نگهداری مناسب از سیستم را فراهم کنند. در تحقیق انگای و دیگران فروشنده ERP یکی از ده فاکتور مهم در موفقیت پیاده سازی ERP در ده کشور مورد بررسی عنوان گردیده است. سامرز و نلسون نیز بیان می‌دارد که سیستم های ERP به عنوان یک تعهد مادام العمر برای شرکت ها نیازمند سرمایه گذاری مستمر در ماژول های جدید و ترفیع و بهبود امکانات جهت دستیابی به تطابق بهتر بین سیستم و کسب و کار و تحقق بخشیدن به ارزش استراتژیک آن ها می‌باشد . پشتیبانی فروشنده به شکل کمک های تکنیکی مستمر و ادامه دار ، نگهداری ، به روز کردن و آموزش ویژه کار سه عامل مهم موفقیت در پیاده سازی ERP در مراحل بعدی است.

 

۲-۸-۹آموزش کاربر

 


مقالات و پایان نامه ها |
قسمت 11

 

۲-۷-۴-۴ حاشیه سود

 

عبارت است از درآمد پیش از کسر مالیات بر میزان فروش ، بالا بودن این شاخص عملکردی به معنای بالا بودن سود به دست آمده از فروش است

 

در خصوص نکات ذکر شده توضیحات کافی در فصل سوم و چهارم ذکر خواهد شد .

 

۲-۸ بررس فاکتورهای مؤثر در موفقیت پیاده سازی ERP

 

فاکتورهای موفقیت ERP

 

۲-۸-۱ مدیریت ارشد


پایان نامه -تحقیق-مقاله –
۲-۵-۲-۳- جوائز پرداختی به سپرده گذاران قرض الحسنه

وظیفه اصلی بانک‌ها واسطه‌گری وجوه است، ‌‌به این معنی که از یک‌سو وجوه را از سپرده‌گذاران دریافت کرده و از سوی دیگر، این وجوه را در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌کنند. تسهیلات بانک‌ها نیز عمدتاًًً باید به واحدهای کوچک و زودبازده تولیدی پرداخت شود تا با رسیدن هرچه سریع‌تر این واحدها به مرحله بهره‌برداری و تولید، عرضه ‌کالاها و خدمات افزایش یافته و موجب کاهش تقاضا و نهایتاًًً کاهش رشد نرخ تورم شود، زیرا یکی از عواملی که باعث کاهش تورم می‌شود، تولیدات داخلی است که به رشد نرخ اشتغال نیز کمک می‌کند. البته در این میان نباید از واحدهای متوسط و بزرگ اقتصادی غافل شد چون آن‌ ها هم نیاز به تسهیلات سیستم بانکی برای حفظ اشتغال و حتی افزایش ظرفیت‌های تولیدی خود دارند. (یزدانی و دهنوی،۱۳۸۴)

این مطلب را هم بخوانید :   معرفی برخی وسایل آزمایشگاهی و کاربردشان

 

۲-۵-۲-۲- نرخ سود پرداختی به سپرده ها

 

فعالیت اصلی بانک‌ها دریافت وجوه اضافی افراد (سپرده‌گذاران) و وام دادن از محل سپرده‌ها به کسانی (وام گیرندگان) که توانایی استفاده از آن وجوه را برای انجام فعالیت‌های درآمدزا دارند، است. وام‌گیرندگان باید بتوانند از این منابع برای تولید کالا و خدماتی که درآمد کافی برای بازپرداخت اصل و سود متعلقه ایجاد می‌کند، استفاده کنند. درآمد اصلی بانک‌ها کسب سود از مابه‌التفاوت سودهای پرداختی به سپرده‌گذاران و

 

دریافتی از تسهیلات ‌گیرندگان است که البته در پی رشد بازارهای مالی و فراهم شدن امکانات متنوع برای کسب درآمد، بانک‌ها نیز به مانند سایر نهادهای مالی در چارچوب قوانینی مشخص، که غالباً توسط نهادهای نظارت بر بازارهای پولی کشورها، خصوصاًًً بانک‌های مرکزی مشخص می‌شود، به کسب درآمد از سایر راه‌ها پرداخته‌اند .

 


تحقیق-پروژه و پایان نامه |
فهرست شکل‌ها

شکل شماره ۴-۴- مدل نهایی رابطه نوآوری دانشگاهی و گرایش دانشجویان به یادگیری

 

مادام العمر با واسطه ی مهارت اعضای هیئت علمی در فرایند یاددهی – یادگیری ۱۵۹

 

فصل اول

 

مقدمه

 

۱-۱-کلیات

 

امروزه سازمان ها یکی از اصلی ترین ارکان زندگی بشری به حساب می‌آیند . و نقش آن ها در قرن بیست و یکم بیش از پیش نمایان شده است . آدمی از ابتدا تا انتهای عمر خود به انواع سازمان ها برای رفع نیاز ها و همچنین حرکت در جهت رشد و پیشرفت نیازمند است و ناگزیر از ارتباط با سازمان ها است . یکی از سازمان هایی که امروزه مورد توجه جدی قرار گرفته است نظام آموزش عالی است . نظام آموزش عالی که یکی از نهاد های مهم اجتماعی است ، در سطوح مختلف جامعه مسئولیت تعلیم و تربیت همه جانبه افراد را بر عهده دارد و موظف به انتقال فرهنگ ، ارزش ها ، پرورش اجتماعی سیاسی ، تربیت نیروی متخصص ، حفظ وحدت اجتماعی و رشد فردی است که در نظام آموزشی در چارچوب ساختار رسمی صورت می‌گیرد . (طاهری زاده ، سلیمی و صالحی زاده ، ۱۳۹۰) از وظایف خطیر دانشگاه ها، توسعه علمی است. توسعه پایدار و همه جانبه جز بر مدار دانشگاه و نظام آموزشی پاسخگو و کارآمد، میسر نخواهد شد. توسعه انسان، محور اصلی برنامه ریزی توسعه متوازن فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. نقش دانشگاه به عنوان حافظه عقلانی و انتقادی هر جامعه، مطرح است و نمی توان نقش آن را به انتقال صرف محفوظات و اطلاعات خلاصه کرد. دانشگاه فعال و پویا فقط به انتقال و تعلیم دانش روز اکتفا نخواهد کرد، بلکه با تأکید بر پژوهش در مرزهای دانش، به تولید علم بومی یا علم و فناوری ملی نیز می پردازد.

این مطلب را هم بخوانید :   نکاتی که باید هنگام خرید لوازم جانبی کامپیوتر رعایت شوند